Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we hier al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem gerust contact met ons op!
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten voor een boeket of plant bedraagt € 6,95. Voor de brievenbusbloemen betaal je € 4,50 verzendkosten. Jouw bestelling wordt overal in Nederland en België bezorgd (m.u.v. de Waddeneilanden). De bezorging wordt netjes bezorgd door onze professionele logistieke partner. De genoemde verzendkosten zijn inclusief 21% btw.
Op welke dagen kan ik mijn bloemen of plant laten bezorgen?
Je kiest zelf op welke dag het boeket wordt bezorgd. Wij bezorgen in Nederland 5 dagen per week, van dinsdag t/m zaterdag (m.u.v. feestdagen). Bezorgdagen in het buitenland zijn afhankelijk van de lokale logistieke partner en de feestdagen in het desbetreffende land. Bestel je een brievenbusboeket? Dan zal dit brievenbuspakje altijd de volgende dag mee gaan met de post.
Hoe komt het boeket uiteindelijk eruit te zien?
Bij PLUS Bloemen geldt: 'what you see is what you get'. Omdat wij alle boeketten op één centraal punt binden met de hand, is de samenstelling en uitvoering te allen tijde gelijk aan het boeket op de foto.
Hoe plaats ik een bestelling bij PLUS Bloemen?
Het bestelproces is heel eenvoudig:
1. Kies een boeket, brievenbusbloemen of plant
2. Voeg een persoonlijke boodschap toe indien gewenst
3. Vul je gegevens in
4. Vul de gegevens in van de ontvanger
5. Kies de gewenste bezorgdatum
6. Reken af op de manier die jij wenst
7. Per e-mail ontvang je een bestelbevestiging
8. Even voordat jouw boeket op reis gaat wordt hij met de hand gebonden en met zorg verpakt in onze speciale verzenddoos
9. Zodra het boeket ons pand verlaat ontvang je de Track & Trace code zodat je het pakket kunt volgen tot dat het is afgeleverd.
1. Kies een boeket, brievenbusbloemen of plant
2. Voeg een persoonlijke boodschap toe indien gewenst
3. Vul je gegevens in
4. Vul de gegevens in van de ontvanger
5. Kies de gewenste bezorgdatum
6. Reken af op de manier die jij wenst
7. Per e-mail ontvang je een bestelbevestiging
8. Even voordat jouw boeket op reis gaat wordt hij met de hand gebonden en met zorg verpakt in onze speciale verzenddoos
9. Zodra het boeket ons pand verlaat ontvang je de Track & Trace code zodat je het pakket kunt volgen tot dat het is afgeleverd.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Neem bij wijzigingen of annuleren van je bestelling altijd even contact op met onze klantenservice. Bij voorkeur per mail via support@bloomgift.nl. In dringende gevallen zijn we telefonisch te bereiken van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur – 17.00 uur via 085-9020402.
Kan ik ook een cadeau meesturen?
Op dit moment kan je bij PLUS Bloemen nog geen cadeau aan je bestelling meesturen. Binnenkort zal dit wel kunnen op de PLUS Bloemen website. Denk hierbij aan knuffels, chocolade en vazen.
Op welke dagen kan ik mijn boeket of plant laten bezorgen?
Je kiest zelf op welke dag het boeket wordt bezorgd. Binnen Nederland & België bezorgen we 5 dagen per week van dinsdag t/m zaterdag (m.u.v. feestdagen). Maandag is bij PLUS Bloemen geen bezorgdag.
Hoe wordt het boeket of plant bezorgd?
Het boeket of de plant wordt verpakt in een speciaal ontwikkelde bloemen en planten verzenddoos. Het boeket is handgebonden en daarna verpakt in mooie hoes. Het boeket is voorzien van bloemenvoeding en heldere verzorgingstips. De eventuele persoonlijke boodschap ontbreekt uiteraard ook niet.
De plant wordt gedaan in een interieurhouder, zodat deze goed in de verzenddoos op zijn plek blijft en niet kan beschadigen.
De plant wordt gedaan in een interieurhouder, zodat deze goed in de verzenddoos op zijn plek blijft en niet kan beschadigen.
Kan ik ook een boeket of plant naar het buitenland sturen?
Ja, je kan naar meerdere landen versturen. Bij het bezorgadres vul je eenvoudig het adres van de ontvanger in het buitenland in. Let wel op dat de bezorgdata in andere landen kunnen afwijken in verband met doorlooptijd en eventuele afwijkende feestdagen.
Kan ik het boeket of plant ook anoniem versturen?
Ja, dat kan. Je persoonlijke gegevens worden nooit doorgegeven aan de ontvanger. Tenzij je zelf je naam op het kaartje vermeldt. Vermeld je geen naam op het kaartje dan wordt het boeket anoniem verstuurd. Gegevens van de verzender worden nooit zonder toestemming gedeeld.
Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
In Nederland geldt dat het boeket of de plant dan wordt aangeboden bij één van de buren. Zijn deze niet thuis, dan wordt de bestelling mee retour genomen. In sommige gevallen moet je zelf een nieuwe bezorgafspraak maken via de Track & Trace. Of de regionale bezorger probeert het de volgende dag automatisch opnieuw. In beide gevallen wordt dit netjes doorgegeven aan de ontvanger en komt dit ook terug in de track & trace informatie aan de verzender.
Ontvang ik een ontvangstbevestiging?
Wij werken met een accuraat Track & Trace systeem vanuit onze vervoerder. Zodra het boeket of plant ons pand verlaat is het boeket te volgen tot aan aflevering.
Biedt PLUS Bloemen garantie op haar boeketten?
Wij garanderen zeker 7 dagen een mooie bos, mits je de tips volgt van onze verzorgingskaart of de website. Bloemen zijn een natuurproduct, hierdoor kan het voorkomen dat de kwaliteit toch een keer tegenvalt. Laat dit ons dan binnen 3 dagen na ontvangst van het boeket weten mede door middel van ten minste 3 duidelijke foto's.
Kan ik het boeket of plant ook retour sturen?
Helaas is het niet mogelijk om een boeket of plant naar ons retour te sturen. Op bloemen is namelijk het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid hiervan. Dus daar kunnen we je helaas niet mee helpen. Bij klachten verzoeken we je die binnen 3 dagen te melden en je klacht te voorzien van minstens 3 duidelijke foto's.
Is online betalen bij PLUS Bloemen veilig?
Ja, het betalen via PLUS Bloemen is 100% veilig. Daarnaast is de website beveiligd met een SSL of TLS certificaat, zodat de betaalgegevens veilig uitgewisseld worden.
Hoe kan ik betalen bij PLUS Bloemen?
Je kunt bij ons kiezen uit de betaalmethode die voor jou het prettigst is:
• iDEAL: de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank
• Creditcard: je kunt betalen met MasterCard, American Express en VISA
• PayPal: wereldwijd betaalsysteem gekoppeld aan je creditcard of bankrekening
• Bancontact: de online betaalmethode in België
• Giropay: de online betaalmethode in Duitsland
• iDEAL: de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank
• Creditcard: je kunt betalen met MasterCard, American Express en VISA
• PayPal: wereldwijd betaalsysteem gekoppeld aan je creditcard of bankrekening
• Bancontact: de online betaalmethode in België
• Giropay: de online betaalmethode in Duitsland